Training Klantbeleving

Intro

Training KlantbelevingKlantbeleving, hoe verwonder jij je klant?

Hoe zorg je dat klanten bij je terugkomen? De eerste stap is natuurlijk door het leveren van goede kwaliteit. Toch is dat vandaag de dag niet meer voldoende voor een duurzame relatie met je klanten. Je moet je klanten verwonderen. Hoe snel kun jij leveren? Waar onderscheid jij je mee? Belangrijk is goed te luisteren naar de wensen van jouw klant en dat vervolgens om te zetten in actie.

Tijdens de training Klantbeleving behandelen we verschillende onderdelen die nodig zijn om tot een optimale, duurzame relatie te komen. We kijken kritisch naar jullie huidige hospitality. Waar zitten de uitdagingen en wat zijn de sterke punten? Wie zijn jullie klanten? Door een profiel te maken krijg je inzicht wat de wensen zijn en kun je hier op inspelen. We onderzoeken wat jullie toegevoegde waarde is en hoe je dit kunt laten terugkomen door de hele organisatie, zodat jullie een duurzame relatie met de klanten krijgen.

De training Klantbeleving wordt incompany aangeboden en op maat gegeven.

Inhoud

Klantbeleving | Wat is jullie toegevoegde waarde?

Bij de toegevoegde waarde gaat het niet om het leveren van een dienst of het produceren van een product, maar het is de beleving en de actie erom heen waarmee jullie organisatie het verschil kan maken. Denk zelf maar eens na, bij welk bedrijf of winkel voel jij echt serieus genomen als klant? En hoe komt dat? Hoe klantgericht en klantvriendelijk is jullie bedrijf al, en waar niet? Belangrijk is dat dit op alle niveaus hetzelfde is, van receptioniste tot directeur, de klant moet overal die toegevoegde waarde voelen.

Klantbeleving | Duurzame relatie

Tijdens de training staan we stil bij jullie klanten. Wie zijn ze, waar komen ze vandaan? Wat vinden zij belangrijk en hoe kunnen jullie dit toepassen in jullie service? Hoe zorg je dat klantvriendelijkheid en klantgerichtheid overal op de eerste plaats staat bij jullie organisatie, ook wanneer een klant een keer niet tevreden is. Naast theorie, behandelen we tijdens de training ook praktijkvoorbeelden. Een bedrijf als CoolBlue is een goed voorbeeld hoe je blije klanten krijgt, en behoudt. Naast kennis en kwaliteit is passie het allerbelangrijkst en dat voelt de klant ook. Pas dan, kun je een duurzame relatie met je klant aangaan.

Inhoud van de training Klantbeleving

  • Wat is jullie toegevoegde waarde?
  • Klantenprofiel
  • Praktijkvoorbeelden
  • Oefenen: hoe ga jij met de klant om?
  • Theorie: wat is klantbeleving?

Bovenstaande inhoud is een indicatie van de mogelijkheden, de training wordt op maat aangeboden.

Resultaten

Resultaten

Na het volgen van de training Klantbeleving weet je hoe je jullie klanten kunt verwonderen. Je weet wat jullie toegevoegde waarde is en hoe je dit binnen jullie organisatie op ieder niveau wordt uitgestraald. Je weet wie jullie klanten zijn, wat hun wensen zijn en hoe jullie daar aan kunnen voldoen. Vanaf nu ga jij een duurzame relatie aan met jullie klanten. Jij raakt klanten met jouw passie en ze komen graag bij je terug.

  • Jij kent jullie toegevoegde waarde en weet hoe je dit op jullie klanten kun overbrengen
  • Jullie toegevoegde waarde en de manier van klantbeleving leeft binnen jullie hele organisatie
  • Klantenprofiel: jij weet waar je klant behoefte aan heeft
  • Een kritische klant: jij hebt ervaren hoe je hier positief mee om kunt gaan
  • Klantenrelaties zijn binnen jullie organisatie duurzaam
Doelgroep

Voor wie?

De training Klantbeleving wordt incompany gegeven en op maat aangeboden. Deze training is dan ook geschikt voor iedereen die meer wil weten over klantbeleving. Voor deze doelgroepen kan de training in het bijzonder interessant zijn:

  • Leidinggevenden
  • (Commercieel) management
  • Klantenservice (support) teams
  • Marketing teams
  • Sales/verkoop teams
  • Hulp- en zorgverleners
  • (Zakelijke) dienstverleners
  • Teams die hun klantbeleving willen optimaliseren

Benieuwd of de training Klantbeleving bij jullie past? Wij denken graag met je mee. Neem contact op voor vrijblijvend advies: 015 – 364 97 91 of mail naar info@zakelijketrainer.nl.

Investering

Investering

Het trainen en ontwikkelen van teams (directie, management, professionals) is een investering in tijd en geld maar levert nóg meer op. Goed getrainde soft skills zijn onmisbaar in een succesvolle en gezonde organisatie. Het voorkomt stress, uitval door ziekte en laat mensen optimaal functioneren.

Ons aanbod is altijd op maat en we denken graag mee over de mogelijkheden binnen jullie budget. Neem contact op via 015 – 364 97 91 voor vrijblijvend advies of vul hiernaast het offerteaanvraagformulier in en ontvang geheel vrijblijvend een overzicht van de investering op basis van jullie wensen.

Interesse?

Interesse

Heb je interesse in deze training of wil je vrijblijvend en persoonlijk advies, dan kun je contact met ons opnemen door:
· hiernaast het offerteaanvraagformulier in te vullen
· een mail te sturen naar info@zakelijketrainer.nl
· of te bellen naar 015 – 364 97 91

Als je liever hebt dat wij contact opnemen met jou, vul dan hieronder je naam, e-mailadres en telefoonnummer in en we nemen binnen 1 werkdag contact met jou op.

Geïnteresseerd in de training Klantbeleving? Vul hiernaast het offerteaanvraagformulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

Meer achtergrondinformatie lezen over deze training?   Download hier het PDF bestand

Hiernaast bieden wij onder andere de volgende commerciële trainingen aan: training Sales, training Marketing of de workshop Klantbeleving.

Referenties ZakelijkeTrainer.nl