Training Klantbeleving

Training KlantbelevingKlantbeleving, hoe verwonder jij je klant?

Hoe zorg je dat klanten bij je terugkomen? De eerste stap is natuurlijk door het leveren van goede kwaliteit. Toch is dat vandaag de dag niet meer voldoende voor een duurzame relatie met je klanten. Je moet je klanten verwonderen. Hoe snel kun jij leveren? Waar onderscheid jij je mee? Belangrijk is goed te luisteren naar de wensen van jouw klant en dat vervolgens om te zetten in actie.

Tijdens de training Klantbeleving behandelen we verschillende onderdelen die nodig zijn om tot een optimale, duurzame relatie te komen. We kijken kritisch naar jullie huidige hospitality. Waar zitten de uitdagingen en wat zijn de sterke punten? Wie zijn jullie klanten? Door een profiel te maken krijg je inzicht wat de wensen zijn en kun je hier op inspelen. We onderzoeken wat jullie toegevoegde waarde is en hoe je dit kunt laten terugkomen door de hele organisatie, zodat jullie een duurzame relatie met de klanten krijgen.

De training Klantbeleving wordt incompany aangeboden en op maat gegeven.

Informatie-Training-KlantbelevingGeïnteresseerd in de training Klantbeleving? Vul hiernaast het offerteaanvraagformulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

Meer achtergrondinformatie lezen over deze training?   Download hier het PDF bestand

Hiernaast bieden wij onder andere de volgende commerciële trainingen aan: training Sales, training Marketing of de workshop Klantbeleving.

Referenties ZakelijkeTrainer.nl