Workshop Klantbeleving

Workshop KlantbelevingWorkshop Klantbeleving, blije klanten, groter werkplezier

De klant is koning. Logisch, denk je waarschijnlijk. Maar is dat wel echt zo? Klanten stellen tegenwoordig hoge eisen. Niet alleen de kwaliteit van het product of geleverde dienst bepaalt of een klant terugkomt, het is een algehele belevenis wat de doorslag geeft. Tijdens de workshop Klantbeleving bespreken we de belangrijkste regels als het gaat om gastvrijheid.

Door te oefenen ervaar jezelf wat klantbeleving inhoudt. Dit passen we toe op jullie organisatie. Wat gaat goed en waar kan de klantbeleving worden vergroot? Je merkt dat gastvrijheid niet alleen een betere relatie met je klant oplevert, maar het geeft ook werkplezier.

De workshop Klantbeleving wordt incompany gegeven en op maat aangeboden.

Geïnteresseerd in de workshop Klantbeleving? Vul hiernaast het offerteaanvraagformulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

Meer achtergrondinformatie lezen over deze workshop? Download hier het PDF bestand

Hiernaast bieden wij onder andere de volgende commerciële workshops aan: workshop sales, workshop effectief improviseren of de training klantbeleving.

Referenties ZakelijkeTrainer.nl