De workshop Sales in het kort
De kunst van het verkopen is veranderd. Klanten kunnen hun informatie overal vandaan halen. Een goede relatie en warm persoonlijk contact wordt dan ook steeds belangrijker. Hoe maak je als verkoper het verschil? Tijdens de workshop Sales leer je een stevige basis voor de relatie leggen, zodat je je verkoopkansen vergroot. Aan de hand van de theorie nemen we de belangrijkste verkoopstrategieën door.
Ook kijken we kritisch naar jullie salesorganisatie. Wat hebben jullie te bieden? En hoe onderscheiden jullie je in de markt? Vervolgens brengen we meer overtuigingskracht in je verhaal. Hoe zorg je de nieuwsgierigheid trekt? Wat wil je dat (potentiële) klanten onthouden? Via een stappenplan bouwen we aan een krachtige pitch, waarbij je leert deze flexibel toe te passen in verschillende situaties.
Naast de inhoud is er ook aandacht voor de vorm. Je ontdekt de impact van je (non-verbale) communicatie. Hoe kom jij over op anderen? Straal je het vertrouwen uit waar je prospect en klant naar op zoek is? De actieve oefeningen helpen je te ervaren wat werkt en wat niet werkt. Zodat je je het verkoopgesprek met vertrouwen tot een goed resultaat brengt.
Ieder team, iedere (sales) professional is anders. Dat vraagt om een unieke aanpak. Wij kijken graag met je mee waar de behoefte ligt en passen de inhoud van de workshop daarop aan. Zodat jullie eruit halen wat erin zit! De workshop wordt incompany gegeven.